Sunday, February 13, 2011

Esimene

Alustuseks siis nii palju, et olen 22 aastane pokkerimängija. Pokkerit mänginud juba päris mitu aastat. Raha teenimise eesmärgil kuskil 2 aastat. Põhiliselt mängisin Pokerstarsis full ringi. Alustasin päris alt NL 10est ja lõpuks olin NL 100s regular. Kahjuks jäi winrate minu jaoks liiga väikseks. Ei oska öelda kas asi minus, ilmselt ikkagi fishides, kes ära tõmbasid kogu aeg. Nüüd otsustasin siis liikuda prima võrgustikku, et hakata 6maxi mängima. Proovisin seda ka starsis ja polnud kõige hullem. Minu praegune "leiva isa" on siis Purple Lounge. Valisin selle kuna lauad kõvasti fishisemad ja turniiridel fieldid kõvasti väiksemad kui starsis. Pluss mu mentor Sten "stennn" Talviste lubas mul 6 maxi mängu lihvida ja paremaks saada, projekti http://www.pokkeriõpetus.eu/ raames.

Blogi hakkasin pidama siis eelkõige enda jaoks sõprade soovitusel. Hakkan siia postitama erinevaid käsi ja teada andma kuidas turniiredel on läinud jne. Tänane esimene sess Purple Loungeis limiitidel NL20 ja NL 50 lõppes +95 euriga ja 1223 käega. Kindlasti mängin täna veel ja homme annan teada kuidas läks. Ilmselt postitan mõned suuremad käed.

Nägudeni

No comments:

Post a Comment