Monday, February 21, 2011

Raha printimine ja tasuta spinnid

Tervist

Nädal on nüüd möödas ja palju on vahepeal juhtunud. Cashi laudades edu jätkus, siiamaani ainult üks miinus sess olnud. Olen ka vaikselt NL 100at stabbima hakanud ja siiani edukalt. NL20ne unustan nüüd täiesti ära, pole nagu eriti mõtet. Mängisin ka turnasid. Esimene turna mida mängisin, kohe final tabledasin. See oli 6000€ guaranteed rebuy. Final tableis olin üsnagi short ja pidin flush draw ja gutshotiga sisse lükkama. Kahjuks ei tulnud ja 10nes koht ning 83 €.. Peale finaal lauda olin üsnagi pettunud kuna see oli üle pika aja esimene finaallaud kuhu ma olin jõudnud. Aga positiivse külje pealt nii palju, et tase on saidil ikka väga halb ja loodetavasti neid finaallaudu hakkab siia järjest kuhjuma. Nüüd natukene humoorika noodiga uudis. Laupäeval on Purple Loungeis free spinnide freeroll, millest ma otsustasin osa võtta nalja pärast. Olin veel sõbra juures, kus vaatasime jalkat ja mängisime fifat samal ajal. Lõpp tulemus oli see, et olin päris palju aega chipleader ja lõpetasin 4ndana ja tasuta 25 free spinni slott machinel. Nädala kõige huvitavam käsi oli NL 100as selle postitan siia ka. Juhin tähelepanu sellele,et võitsin käe A highga ja vastane callis AI K highga. See nädal üritan palju grindida cashi ja ka mõned turnad ette võtta. Nägemist

http://www.handconverter.com/hands/1191905

No comments:

Post a Comment